Effortless chic

Hello my beautiful readers!IMG_0663 IMG_0667Iubesc vara, serile lungi la terasă, însă o și detest deoarece căldura nu prea mă invită să ies, pe timp de zi, din casă. Din această cauză, am lipsit puțin de pe aici. Nu am o voință de fier, ce să zic! ~Blushing~  Însă azi, mi-am început dimineața cu gândul la blog și așa am ales o ținută pe care am decis să v-o arăt și vouă! Ceea ce mi-a plăcut a fost modul în care se îmbină culorile.  Tricourile în dungi alb/negru, la care să se adauge fie un ruj roșu sau, ca în acest caz, o geantă roșie, o pereche de pantaloni din piele și bineînțeles teniși duc la crearea unei ținute effortless chic, outfit în care mă simt excelent. Sper să vă placă!

IMG_0671 IMG_0676 IMG_0677 IMG_0681 IMG_0682 IMG_0684Am purtat bluza H&M, pantaloni Zara, teniși Converse, geantă vintage, ochelari Polaroid, ceas Fossil.

Love,

Loredana

Don’t forget to like my Facebook page!


Lasă un răspuns

