Stripes on stripes

Hello readers! IMG_0834 Azi am ales dungile! Fie ele verticale sau orizontale, cred că întotdeauna ne pot scoate din impas. Adevărul e că în ultima perioadă sunt pro simplitate, pro nonculorilor alb/negru și accesoriilor care să pună punctul pe i. În outfitul de azi am ales să includ două piese vestimentare extrem de lejere, ambele conținând dungi. Nu știam dacă va fi pe gustul meu acest tip de ținută, însă mă reprezintă în totalitate. În ceea ce privește accesoriile am ales o pereche de cercei masivi, care să completeze ținuta, dar și cromatica aleasă și o brățară de la Parfois.
IMG_0836 IMG_0838 IMG_0840 IMG_0845 IMG_0849 IMG_0852 IMG_0855 IMG_0856 IMG_0860Am purtat tricou, pantaloni Zara, brățară, ghiozdan Parfois, cercei, inele H&M, încălțări Salamander, ceas Fossil, ochelari Ray Ban.

Love,

Loredana

Don’t forget to like my Facebook page!


Lasă un răspuns

