Ladylike

Hello readers!
IMG_0872 IMG_0877 IMG_0879 IMG_0883Ieșind puțin din sfera normalului cu care v-am obișnuit, ieri, inspirată fiind de acești minunați pantofi, am purtat un outfit mai elegant. Nu port, în general, high heels, chiar dacă ador clasicii stiletto. Poate pentru că îmi place să merg fără să mă doară picioarele sau poate pur și simplu sunt mai leneșă. Însă pentru evenimente elegante, recunosc că îi aleg fără să mă gândesc a doua oară.  Fiind vorba doar de o simplă plimbare, pentru ținuta de ieri erau mai potriviți acești pantofi ceva mai confortabili. Ce mi-a plăcut la ei este botul ascuțit și faptul că sunt destul de decupați în față, ceea ce e extrem de feminin. Am în minte câteva outfituri care-i includ, abia aștept să vi le prezint. Până atunci sper să vă placă ținuta de astăzi!IMG_0884 IMG_0886 IMG_0897Am purtat cămașă Mango, jeans, pantofi, brățară Zara, geantă, brățară Parfois.

Love,

Loredana

Don’t forget to like my Facebook page!


Lasă un răspuns

