Longline blazer

Hello readers!

IMG_0923Un blazer albastru, o fustă din piele, un top negru și o pereche de adidași au alcătuit un outfit perfect pentru starea mea de astăzi. Îmi plac foarte mult blazerele lungi atât în ținutele de vară, cât și în cele de iarnă, însă ador când dau peste ele, din greșeală, într-un outlet. Da, acest minunat blazer e dintr-un outlet pe care l-am găsit de curând. Sper să vă placă!
IMG_0925 IMG_0932 IMG_0938
Am purtat top, fustă, inele H&M, blazer Just Femmale din Perfect Outlet, adidași Nike, inel Zara, ochelari Ray Ban.

Love,

Loredana

Don’t forget to like my Facebook page!


2 gânduri despre “Longline blazer

    1. Merci, Daiana! E un magazin, se numește Perfect Outlet, undeva pe Șoseaua Ștefan cel Mare, nr 26, din ce îmi amintesc.
      Bisous!

Lasă un răspuns

