Lingerie shorts

Hello readers!IMG_0957 IMG_0960 IMG_0963 IMG_0967 Au apărut noile colecții în toate magazinele și mi-e din ce în ce mai greu să reușesc să îmi cumpăr doar piesele vestimentare de care am nevoie, care să contureze un mix and match bun cu restul garderobei. De cele mai multe ori sunt atrasă și de lucruri, care deși sunt frumoase, ajung să le port doar o singură dată! Știți cum e, ba găsim pe site-uri o multitudine de haine frumoase, ba la outleturi, ba la magazinele deja consacrate. Când voi găsi o soluție bună a acestei probleme, o voi împărtăși cu voi! Momentan aș cumpăra mai tot ce e frumos! :))

Vorbind de colecțiile noi și de nereușita mea în a spune NU cumpărăturilor, am fost de curând în H&M, iar ediția limitată e minunată, și nu numai aceasta! Așadar nu am reușit să nu-mi achiziționez acești pantaloni scurți, pe care îi ador. Starea de ieri m-a făcut să îi port într-un astfel de outfit. De cum i-am văzut, m-am gândit să îi port în combinație cu această pereche de încălțări și cu o geacă de jeans mai boyfriend, însă pentru că soarele ne mai bucură, am ales în locul jachetei o cămașă simplă albastră. Sper să vă placă!IMG_0973 IMG_0975 IMG_0977 IMG_0979 IMG_0981 Am purtat cămașă, inel Zara, pantaloni H&M, încălțări boohoo.com, brățară Parfois, ochelari RayBan.

Love,

Loredana

Don’t forget to like my Facebook page!


2 gânduri despre “Lingerie shorts

    1. Thanks! Ador lejeritatea si am tot susținut asta! Cat despre piesele vestimentare din aceasta tinuta, poate vor apărea in shop my closet. Voi mai adaugă si alte lucruri, poate te atrage ceva. Te pup

Lasă un răspuns

