Touch of grey

Hello readers!IMG_1059 IMG_1062 Am auzit de această străduță cu scări frumos pictate de ceva timp, de la alte bloggerițe și nu m-am putut abține să nu fac și eu câteva poze aici. Într-o astfel de ținută accentul este pus pe  lejeritate, însă am vrut să îi dau outfitului și un aer elegant, de aceea am ales sandalele Mango. Sper să vă placă!IMG_1063 IMG_1064Am purtat tricou H&M, pantaloni Zara, sandale Mango, Rayban, ceas Fossil, cercei și geantă vintage.

Love,

Loredana

Don’t forget to like my Facebook page!


Lasă un răspuns

