Leather shorts

Hello readers!

IMG_1070

IMG_1072 Pasiunea mea pentru a purta alb în combinație cu negru nu s-a stins, de aceea și astăzi am abordat aceeași paletă de culori. Chiar dacă nu obișnuiesc să port tocuri, pentru acest outfit le-am zis DA!. Am ales o ținută simplă care poate fi purtată în diverse ocazii dacă știm să o accentuăm cu accesoriile potrivite. Sper că vă place!IMG_1073 IMG_1075Am purtat cămașă, pantaloni, geantă, inele, brățară Zara, pălărie H&M, ceas Fossil, încălțări Asos.

Love,

Loredana

Don’t forget to like my Facebook page!


6 gânduri despre “Leather shorts

Lasă un răspuns

