Wear Pink, challenge accepted!

Hello readers!
IMG_1088 IMG_1090 Cei de la Harper’s Bazaar au lansat o provocare PINK. E cu adevărat o provocare pentru cele care nu sunt prietene cu rozul, printre care mă număr și eu. Garderoba mea cuprinde și câteva itemuri din această paletă cromatică. Outfitul ales de mine combină două nuanțe de roz, cu un gri stins, însă și cu un strop de bleu. Am punctat și de data aceasta același stil lejer cu care v-am obișnuit. Sper că vă place!

Draga mea Daiana, aștept nota ta! Și mulțumesc!

Următoarele pe lista #wearpink sunt Beatrice Guțu de la The Fashion Cuisine, Gina Vadana de la Hype up your day, Mariana Stingaci de la My mix-up și Ioana Chișiu de la Fashion Spot. V-am ales pentru că vă urmăresc cu drag, dar și pentru că stilurile voastre sunt diferite și cred că diferența aceasta îmi va oferi o privire de ansamblu asupra unor diverse modalități de a purta ROZUL.IMG_1096Am purtat sacou, top H&M, pantaloni, geantă, inele Zara, brățări Parfois și Pandora, adidași Nike, ochelari RayBan.

Love,

Loredana

Don’t forget to like my Facebook page!


2 gânduri despre “Wear Pink, challenge accepted!

Lasă un răspuns

