White top

Hello readers!
IMG_1102 IMG_1106 Dragilor, ieri am mai tras puțin de vară și mi-am permis să port la orele amiezii o pereche de pantaloni scurți. I-am asortat cu un top alb de la Zara și cu o jachetă dragă sufletului meu, însă pe care nu am purtat-o de ceva timp. Sper să vă placă și sper ca vremea aceasta frumoasă să țină cât mai mult. IMG_1112IMG_1116Am purtat jachetă River Island, pantofi și top Zara, pantaloni H&M, geantă și inele Meli Melo, ochelari Ray Ban, ceas Fossil, brățară Pandora.

Love,

Loredana

Don’t forget to like my Facebook page!


6 gânduri despre “White top

Lasă un răspuns

