Cozy sweater

Hello readers!IMG_1162 IMG_1164Postul de astăzi nu se încadrează în tema cea mai răspândită din seara aceasta și anume Halloweenul. Nu pentru că nu aș fi de acord și nu aș sărbatori, ci pentru că mi-era al naibii de dor de un articol nou, cu un outfit nou, așa pe stilul cu care v-am obișnuit. Timpul liber nu prea a existat și când a existat, vremea mi-a stricat planurile. Dar azi am reușit să fac câteva poze pentru blog. Am găsit acest pulover la H&M și am fost extrem de încântată. Îl văzusem la câteva dintre bloggerițele mele preferate și mi-a atras atenția de pe atunci. Astăzi l-am purtat în acest mod și sper să vă placă!
IMG_1182 IMG_1186

Am purtat pulover H&M, pantaloni River Island, geantă Zara, jachetă Sorste, teniși Converse.

Love,

Loredana

Don’t forget to like my Facebook page!


4 gânduri despre “Cozy sweater

Lasă un răspuns

