Colorful

Hello readers! IMG_1224 Astăzi vă vorbesc despre culoare, despre cum un outfit colorat schimbă stări, despre cum dacă iubim combinația de alb cu negru, uneori simțim nevoia de altceva. Așa mi s-a întâmplat mie ieri, când am purtat acest outfit. O fi fost din cauza vremii mohorâte, care îmi dă o stare de somnolență, o fi fost din cauza faptului că starea mea de sănătate fu mai șubredă în ultima perioadă, sau poate pur și simplu mi-era dor de culoare. Nu știu care e motivul, dar puțin îmi pasă. Important e că m-am simțit foarte bine în această ținută și m-am bucurat că am făcut și câteva poze pentru voi. Sper să vă placă!IMG_1231 IMG_1234 IMG_1236Am purtat șal Zara, pulover Pull&Bear, jeans H&M, pantofi United Colors of Benetton (cumpărați de la un târg), haină Sorste, geantă vintage, ceas Fossil, brățară Pandora.

Love,

Loredana

Don’t forget to like my Facebook page!


Lasă un răspuns

