White for winter

Hello readers!IMG_1306IMG_1312Weekendul acesta am reușit să fac câteva fotografii. Era prea frumoasă lumina soarelui de la amiază și nu trebuia ratată. Am ales alb și negru și am încercat să scot ținuta din banal prin eșarfa de pe sheinside, dar și prin faptul că am purtat din nou combinația mea preferată, cea dintre haină de stofă și adidași. Sper că vă place!
IMG_1316 IMG_1323 Am purtat haină, pulover H&M, geantă, jeans, inel Zara, adidași Nike, ceas Fossil, brățară Pandora, ochelari RayBan.

Love,

Loredana

Don’t forget to like my Facebook page!


Lasă un răspuns

