White touch

Hello readers! IMG_1330 IMG_1336 Happy New Year, first of all!

Mi-am făcut curaj să ies afară weekendul care tocmai a trecut, fără 30 de straturi de haine pe mine. A fost mult mai cald și fericirea a apărut instant.

Așadar mi-am permis să port doar un maieu și o cămașă și pentru a nu exagera, am adăugat și haina din blană. Am adoptat din nou un stil lejer, subliniat prin jeans boyfriend, însă și prin modul în care am purtat eșarfa albă, pusă la întâmplare la gât. Îmi place felul în care arată eșarfele/fularele lungi lăsate să cadă pe umeri, parcă oferă ținutei un alt vibe. Sper să vă placă și vouă!

IMG_1337 IMG_1344Am purtat jeans, inele, eșarfă Zara, maieu Mango, cămașă Tommy Hilfiger, jachetă H&M, ghete Stradivarius, ceas Fossil, brățară Pandora.

Love,

Loredana

Don’t forget to like my Facebook page!


2 gânduri despre “White touch

Lasă un răspuns

